[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Gitarist eller multi-musiker sökes till Oslo-band

Gitarist eller multi-musiker sökes till Oslo-band

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Gitarist eller multi-musiker sökes till Oslo-band

Innlegg Roosen » Tor Aug 04, 2011 10:15 pm

Vi är ett svensk-norskt band som söker efter en gitarist (eller möjligen en som kan spela flera olika instrumenter) då vår nuvarande gitarist börjar få svårt att få tid för bandet.
Stilmässigt är vi breda och spelar visor lika gärna som vi spelar blues-rock och latino lika gärna som vi spelar jazz. Den vi söker får alltså gärna vara flexibel.

Vi har höga ambitioner med bandet, men vi är också noga med att vi ska ha kul sammen.

Ta kontakt för en prat!

/marcus.roos@ukulelesolen.se
Roosen
Tørr bak øra
 
Innlegg: 25
Registrert: Tir Mar 01, 2011 6:32 pm

Re: Gitarist eller multi-musiker sökes till Oslo-band

Innlegg larseand » Søn Des 22, 2013 6:10 am

Hei !

Singer/Songwriter 37. år gamme. Jeg bor i Fredrikstad men kan sef. komme meg til Oslo.

Jeg er opptatt av viser/Jazz/Prog/Blues/Folk... mao. en bred musikksmak. har gitt ut et par skiver på Norsk og skal gi ut en Engelsk skive snart.
Jeg synger og spiller gitar, piano og litt annet div. har en egen liten label og et hjemmestudio. Arbeider som musikkpedagog. Ser at annonsen deres ble lagt ut for flere år siden men om det fortsatt er av innteresse bare ta kontakt: guttenmedlutten@hotmail.com

Jeg sender gjerne noen mp3 filer om dere vil - jeg synger også greit på Svensk.

Mvh. Emil Andrassen
Emil Andreassen
larseand
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Man Okt 13, 2008 1:39 pm
Bosted: Fredrikstad

Re: Gitarist eller multi-musiker sökes till Oslo-band

Innlegg Roosen » Tir Des 31, 2013 1:47 pm

Har mailat dig.
Det finns helt klart en plats i bandet för dig
Roosen
Tørr bak øra
 
Innlegg: 25
Registrert: Tir Mar 01, 2011 6:32 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest