[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Erfaren trommis søker band

Erfaren trommis søker band

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Erfaren trommis søker band

Innlegg Frank Berg Olsen » Tor Mar 08, 2012 11:18 am

"Eldre erfaren trommis søker band på Romerike. Blues/Bluesrock/Rock`n roll passer meg kjempebra.
Det jeg er ute etter, er folk som har noen år på baken,og som det klør i finga på.
Jeg er "Oslogutt",men har flytta på landet,hvor jeg trives kjempebra,men det er noe som mangler!
Jeg har lang erfaring ,og har vært med på det meste innen spilling i hele norden og Tyskland,men
det er noen år siden.
Er det noen der ute som har,eller vil starte et band,så ta å ring!
tlf.:47452582
Frank Berg Olsen
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Feb 28, 2012 4:29 am

Re: Erfaren trommis søker band

Innlegg oeyvita » Tor Feb 28, 2013 5:15 pm

Hei . Jeg er i gang med nytt band. Har behov for en erfaren trommis. Er godt voksen ungdom har spillt siden 68. I div popband , storband osv. Bannet heter O.T. and The Swingstuff Inc. og holder til på Ski. Har nye øvelses lokaler på Ski Kulturskole, full backline og tilgang til 16 spors digitalt innspillingsstudio.Jeg har laget musikk i mange år. Musikkstilen er Jazz, easy listening, Blues,Ballader, litt funky stoff, Bossa nova og Pop latin. Du kan høre musikken min på https://soundcloud.com/yvind-tangerud ,I tunes, og ReverbNation og Facebook. Dersom dette er intressant, ta kontakt på e post oeyvita@online.no
oeyvita
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Jan 15, 2013 8:28 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest