[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Innlegg AnAm » Lør Sep 22, 2012 12:10 am

Søker band å spille med ...Har utøvende eksamen i norsk folkemusikk, improviserer blues og har godt gehør man man trygt si.
Er 30 år så dere bør være 20-35, gjerne øvinger 2-3 ganger i uka. Inna for Oslo-Akershus-Buskerud er veldig fint. Ledig omgående.
AnAm
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Sep 18, 2012 11:06 pm

Re: Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Innlegg larseand » Søn Des 22, 2013 5:30 am

Hei !

Mitt navn er Emil Andreassen - Jeg er Singer/songwriter fra Fredrikstad. Er 37 år gammel og jobber som musikkopedagog. Det du skriver er av stor innteresse. Jeg ønsker å samarbeide og evt. få til et bandprosjekt med fokus på Prog, Jazz, Folk og Blues. Jeg synger og spiller selv gitar og også litt piano/bass.

Har ikke spilt fast i band tidligere men har spilt med mye div. folk og gitt ut noen album med egen musikk hvor jeg har samarbeidet med andre musikere. Tidligere har jeg drevet med visebasert musikk og tekster på norsk. Men, en ny plate kommer snart hvor alt er på engelsk i mer Folk/ Pop/JaZZ og Blues land og jeg ønsker å gå videre i den retningen gjerne prog/folk/Blues. Jeg samarbeider godt med de fleste og er åpen for det meste. Har et lite hjemmestudioprosjekt med en venn og driver min egen label (Honest Records). Kanske et samarbeid hadde vært bra? Evt. med noen flere etterhvert?

Jeg bor i Fredrikstad men kan evt. komme til Oslo Evt. kunne vi kanskje møtes på halvveien eks. i Moss?

Lytt på noen få av mine låter her: www.myspace.com/honestrecordsno

OK - bare å ta kontakt om dette kan være av interesse !

Mvh. Emil Andreassen guttenmedlutten@homail.com
Emil Andreassen
larseand
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Man Okt 13, 2008 1:39 pm
Bosted: Fredrikstad

Re: Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Innlegg gitarist-vokalist78 » Tir Des 24, 2013 12:01 pm

Perfekt stilart. Hvordan stiller du deg til øvre Romerike
Jeg skriver også endel. 93868612 dersom du er interessert.
gitarist-vokalist78
Tørr bak øra
 
Innlegg: 41
Registrert: Man Jan 31, 2011 8:50 pm

Re: Folk-Blues-Rock Band søkes av Pianist

Innlegg Urban retro » Man Des 30, 2013 3:25 pm

Høres interessant ut for min del:)
Urban retro
Tørr bak øra
 
Innlegg: 10
Registrert: Søn Des 29, 2013 10:31 am


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest