[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - FLASHAM søker BASSIST (OSLO)

FLASHAM søker BASSIST (OSLO)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

FLASHAM søker BASSIST (OSLO)

Innlegg Flasham » Ons Okt 03, 2012 10:14 pm

FLASHAM søker bassist:

Spiller du bass? Brenner du for musikk og sjangeren rock,? Har du store ambisjoner?
Da er dette bandet for deg.

I Mai 2012 spillte vi en EP som kommer ut om 3-2 uker på spotify, itunes store mange andre andre steder.
Vi har store planer og mange konserter som kommer opp i nærmeste fremtid på blant annet Rockefeller og trenger en bassist
som kan hoppe in og bære flagget videre.

Kriterier for å bli med i bandet:

- Bor i Oslo

- Kan Synge

- Har mulighet til å øve 3 ganger i uka på kvelden

- Har band og scene erfaring

- Er ambisiøs og har store mål for musikken

Info:
It's hard, it's beautiful, it's groovy, but at the same time catchy and real. That's Flasham.
The five young men from Oslo play exciting rock that hits you straight through the heart!
After just playing together for three months the band was sent to Malaysia competing at the world finals in the global battle of the bands competition (GBOB). There the band was exposed to thousands of people and was broadcasted on Asian television. Having played at different festivals and concerts with artists like CC Cowboys, Clutch, Veronica Maggio, Andrew WK, Kvelertak, the band is ready to convince God, musicians, and the average man that this is the next big sound. With lots of energy and a take no prisoner attitude to the live show, this is high quality entertainment you won't soon forget.

Flasham's music is inspired by pretty much anything. Foo Fighters, RHCP, Audioslave, Kings Of Leon, AC/DC, are some of many influences, but the band can be categorized as anything from 70's rock/pop to modern rock.

Er dette noe for deg?

Ta kontakt på tlf: 92227208 og mail: Flasham.booking@gmail.com

For mer info om bandet, besøk oss og sjekk ut musikken vår på:

https://www.facebook.com/Flashamband

http://www.nrk.no/urort/Artist/FlashamBand/default.aspx
Flasham
Fersking

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest