[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Blues, bluesrock, classic rock på øvre romerike

Blues, bluesrock, classic rock på øvre romerike

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Blues, bluesrock, classic rock på øvre romerike

Innlegg MacPhisto » Ons Des 05, 2012 7:42 pm

Etter altfor mange år uten å spille er det på tide å spille igjen. Jeg er gitarist og vokalist og ønsker å få tak i bassist, keyboardist og trommis. Kan dere synge også er det en fordel og er det en kvinne der ute med soul stemme ala, Beth Hart er det kult.. :D

Joe Bonamassa, Beth Hart, Zeppelin, Black Country Communion er der jeg ligger i musikksmak om dagen, for å nevne noen.

Ambisjonen er å ha det morsomt, øve regelmessig og kanskje på sikt, hvis alt stemmer, forsøke å få spillejobber. Jeg er tidlig i 40 årene selv og er hobbymusiker og ferdighetsnivået er deretter. Jeg får til det meste bare jeg får tid til å øve det inn :) og det er det jeg er ute etter i dere også.

Hvis du vil ha det litt morro, ta kontakt.
MacPhisto
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Søn Nov 25, 2012 1:18 pm

Re: Blues, bluesrock, classic rock på øvre romerike

Innlegg Klausem » Man Jan 07, 2013 1:05 pm

Hvor bor du?
Klaus "the Blues"
Gibson Les Paul standard+, Fender Stratocaster American BlueSonic Georg Harrison, Fender Telecaster American deluxe, Ibanez AR300 Artist.
Brukerens avatar
Klausem
Fersking
 
Innlegg: 3
Registrert: Tir Apr 03, 2012 9:01 am

Re: Blues, bluesrock, classic rock på øvre romerike

Innlegg geirs » Man Jan 07, 2013 8:16 pm

Hei , kan du være leed sanger, så er vi resten! Bortsett fra at vi er på nedre romerike.
geirs
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Lør Nov 27, 2010 2:30 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron