[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Vokalist ønskes

Vokalist ønskes

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Vokalist ønskes

Innlegg geirs » Man Jan 07, 2013 8:13 pm

4 voksne karer, har spilt sammen i 5 år. Blues-rock-ballader, variert repetoar ca 40 låter. hobbybasert, ha det morro er stikkordet, eget ø- lokale, på Fjellhamar. Ønske: vokalist, med eller uten :mrgreen: instrument også. Sjekk barebettongband på FB og Youtube. Vi biter ikke!
geirs
Fersking
 
Innlegg: 4
Registrert: Lør Nov 27, 2010 2:30 pm

Re: Vokalist ønskes

Innlegg HarTon » Tor Feb 21, 2013 12:01 am

Heisann!

Fått tak i vokalist ennå? Så annonsen først idag og ser at den ble satt inn for en god stund siden. I tilfelle det fortsatt er aktuelt, får dere en smakebit på http://www.myspace.com/haraldtonsager. Låten er fra min CD og gir ihvertall et inntrykk av mine vokalprestasjoner. Ellers er jeg svært allsidig og tolker det meste, dog ikke Metal osv. Er fan av Delbert McClinton og liker hans blanding av blues og rock.
Skulle dette være av interesse treffes jeg på tlf. 9498 3601 for en uforbindtlig prat, gjerne på dagtid.

Hilsen Harald Tønsager
HarTon
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Aug 28, 2012 11:17 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest