[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Trommis søker band i Stavanger området

Trommis søker band i Stavanger området

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Trommis søker band i Stavanger området

Innlegg glennandrecarlsen » Fre Feb 08, 2013 4:37 am

Hei!
Er en trommis på 23 år som søker band. Har ingen spesielle tanker rundt det, at jeg helst vil holde meg unna metall sjangeren. Tenker rundt alternativ rock, med mye luft, med innslag av kanskje akustiske partier. Les en god blanding av A Perfect Circle og Metallica, med en touch av Sigvart Dagsland og Susanne Sundfør. Tankene er som sagt løse, og vi kommer nok til enighet til slutt.
Er ikke vanskelig å jobbe med, men er målbevisst. Foreløpig tenker jeg ikke å ta ting veldig seriøst, men å ha det litt i bakgrunn som en fritidsgreie.
Har spilt i band tidligere i mange år, så er vant til å stå på scenen. Gikk musikklinjen på vgs og har 10 år bak meg i korps. Riktignok noen år siden begge deler, men mye sitter inne fremdeles!

Høres dette interessant ut, send meg gjerne en mail på glennandrehettycarlsen@gmail.com !
glennandrecarlsen
Fersking
 
Innlegg: 8
Registrert: Man Okt 22, 2012 6:52 am

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron