[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Genuine, rare musikere

Genuine, rare musikere

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Genuine, rare musikere

Innlegg hannah_karine » Tir Nov 05, 2013 9:50 pm

Hei hei.


Jeg har et prosjekt har har drevet med en stund nå som er tekstbasert. Dette er mer performance enn noe annet.
Har enda ikke hatt noe gigg i Oslo (men andre steder), men det står på planen. orker ikke stresse.
Har noen veldig fine musikere jeg spiller med om dagen, men jeg kunne tenkt meg litt mer input!
Hvis du kunne tenke deg å lage musikk til en teaterforestilling/film så er dette kanskje noe for deg,..
Hva slags instrument? jeg er veldig åpen. Its not what you say, but how you say it.
Foreløpig driver vi bare å spiller sammen og drikker vin og lager mat og bouncer ideer, jammer. Det er veldig hyggelig altså.
Øve strukturen er noe flyktig fordi dette skal handle mye om improvisasjon på "scenen" (who know om det blir en scene, kanskje en annen venue) pluss at alt er veldig åpent enda.

Jeg holder også på med et annet prosjekt jeg tenker å søke kultur midler til (teater forestilling, men dette blir fremover i tid og vi har ikke bestemt sjangre/feel på musikken enda), så jeg er rett og slett bare hypp å komme i kontakt med folks.
Særlig dere som spiller på litt andre strenger, ikke at det er teit å spille i rockeband men dette blir veldig anderledes, det er nemlig ingen låter nødvendigvis. (men hvem vet hva som vil oppstå)

Har en tendens til å strekke meg mot melakolien forresten. ;) Men ikke Sentimalitet. Men Waits, Walker,Lou, Lydia Lunch (no wave in general), og musikken til SPK pluss andre elektroniske ting.


Ha en flott aften, Hilsen Hannah :) (www.hannahkarine.com)
hannah_karine
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Tir Nov 05, 2013 9:23 pm

Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest