[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Låtskriver og sanger søker instrumentalist til samarbeid :)

Låtskriver og sanger søker instrumentalist til samarbeid :)

Her kan du finne nye bandmedlemmer, bli medlem av et band, eller kanskje finne noen å skrive låter sammen med?

Låtskriver og sanger søker instrumentalist til samarbeid :)

Innlegg mariaaa » Tor Mar 20, 2014 5:35 pm

Hei =)

Jeg er en jente på 27 år,som i mange år har skrevet mye musikk, hovedsakelig tekster og melodi. Jeg jobber nå med å få spilt inn demoer av sangene, hovedsakelig tenkt for salg til andre artister. Jeg er derimot ikke noe spesielt dyktig på piano eller guitar, så å få spilt inn alt annet enn vokal er veldig tidkrevende og tungvindt.
Jeg ønsker derfor et samarbeid med noen somer gode på piano og/eller guitar, som ønsker og hjelpe til med å få ferdigstilt demoer av sanger jeg allerede har skrevet og eventuelt samarbeid i å skrive nye låter. Jeg har veldig mange halvferdige låter, og veldig mye tanker om hvordan ting skal høres ut, så om du ikke er av den kreative typen så er ikke det noe problem. Dersom du selv er låtskriver, så hadde det vært hyggelig med et samarbeid som går begge veier.
Sjangeren er vel pop/rock/ballade/folk-pop kategori, med høy fokus på tekster og skjærende eller fengende melodier.

Hilsen Maria :)
mariaaa
Fersking
 
Innlegg: 2
Registrert: Tir Mar 18, 2014 1:18 am

Re: Låtskriver og sanger søker instrumentalist til samarbeid

Innlegg Jallex » Søn Mar 23, 2014 2:58 am

Heisann !

Dette høres interessant ut.
Jeg er produsent og musiker, og er på utkikk etter nye låtskrivere/musikere å jobbe med.
Har du en mailadresse jeg kan kontakte deg på?

Mvh
Alexander
Jallex
Fersking
 
Innlegg: 1
Registrert: Ons Feb 20, 2013 8:40 pm

Re: Låtskriver og sanger søker instrumentalist til samarbeid

Innlegg Tor G » Fre Apr 25, 2014 12:13 am

Hei
Om du ikke har funnet noen å jobbe sammen med enda, så kunne jeg være interessert :)
Har drevet med musikk på hobbybasis i mange år, og liker like mye tekstprosessen som
tonesettingen. Jeg har et fullt utrustet studio med akustiske trommer, bass, et utvalg
gitarer osv i Fredrikstad, samt en mobil studioløsning i Oslo.
Gi lyd fra deg om det passer :)
Mvh
Tor G
Tor G
Fersking
 
Innlegg: 5
Registrert: Søn Apr 13, 2014 12:24 pm


Gå til Musiker søker musiker

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest