[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4669: file_get_contents(/var/www/musikkweb.no/web/spots_forum/695454061.jpg): failed to open stream: No such file or directory
Musikkweb.no • Se emne - Line 6- FM4 og MM4

Line 6- FM4 og MM4

Line 6- FM4 og MM4

Innlegg boemann » Søn Mar 23, 2008 10:38 pm

Hei,
er det noen som har noen erfaringer med FM4 og MM4-pedalene fra Line6?
Gode, dårlige, middels?
Bruksområder, holdbarhet osv...
boemann
Fersking
 
Innlegg: 9
Registrert: Søn Feb 03, 2008 1:11 pm

Innlegg zetell » Tir Mar 25, 2008 12:50 am

Ser ikke ut som det er mye hjelp å få her boemann...

Jeg har ikke prøvd noen av disse boxene, men har selv hatt både POD og POD Pocket og kan på det varmeste anbefale disse to produktene fra Line6. Amp simuleringene er troverdige og låter fantastisk bra, så det skulle ikke overraske meg om simuleringen deres av gamle stomp-boxer låter like fett...
Less isn't more. Less is less and more is more, but sometimes less is better.

www.haugesundlyd.no
zetell
Med på notene
 
Innlegg: 74
Registrert: Tor Mar 06, 2008 10:40 am
Bosted: Kopervik

Innlegg boemann » Tir Mar 25, 2008 5:33 pm

Boksene er i samme serie som DL-4, delay/ekko-modelleringen, som mange kjendiser bruker og som har fått gjennomgående gode kritikker.
Jeg kan få byttet en av dem, fortrinnsvis FM-4, til meg mot min RC-2 LoopStation, som jeg bruker litt for lite.
boemann
Fersking
 
Innlegg: 9
Registrert: Søn Feb 03, 2008 1:11 pm

Killer pedaler

Innlegg Per Einar » Ons Mar 26, 2008 9:35 am

Har hatt alle de store Line6 pedalene, DL4, MM4 og FM4. Solgte disse og kjøpte rackutgavene av alle sammen før disse forsvant. Line6 lager dessverre ikke Pro-utgavene lenger. Men modelleringene av de forskjellige pedalene er veldig bra. MM4 har masse, fine modulasjonseffekter og mange synes pedalen er verd pengene alene pga Tri-Chorus effekten....spesielt hvis man kjører et stereo-oppsett. Filterpedalen er også morsom for de som er ute etter litt mer "leking". Da bør man også skaffe seg en expressionpedal og morphe seg mellom to av de lagrede presetene. Morsomt men kanskje ikke like anvendelig som DL4 og MM4. Pedalene er solid bygd og du ser de på scener over alt....spesielt DL4 som nesten er for bransjestandard å regne. Kan anbefales på det varmeste og trenger man litt mer kontroll på effektene bør man slå til hvis man snubler over rack-utgavene.... (MIDI etc...)
Per Einar
Tørr bak øra
 
Innlegg: 22
Registrert: Søn Des 09, 2007 10:36 pm


Gå til Gitar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron